Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر فیلم سینمایی «بی رویا» گفت: چالش اصلی برای من در این فیلم همزمانی بازی سه کاراکتر بود، برای من سخت بود که بتوانم در هر لحظه از فیلم راکورد کاراکترها را حفظ کنم، در ابتدا نقش ساره را داشتم که به مجلس ختم خودش می رود، بعد از آن کاراکتر زیبا و بعد از آن نقشی شبیه کاراکتر رویا را بازی میکنم.

شادی کرم‌رودی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون برداشت‌های متفاوت از فیلم سینمایی «بی رویا» در پایان این اثر گفت: به نظر من فیلمنامه «بی رویا» به واسطه ژانر و نوع نگاهی که به سینما دارد اجازه هر برداشتی را به مخاطب خواهد داد و به مخاطب خود اجازه هر نوع نگاه و برداشت روانشناختی را می‌دهد اما به نظرم نویسنده و کارگردان سعی کرده تا برای برداشتهای بیشتر دست مخاطب را باز بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از جشنواره فیلم فجر اینجا کلیک کنید

بازیگر فیلم بی رویا درباره نقش خود در این فیلم اضافه کرد: چالش اصلی برای من در این فیلم همزمانی بازی سه کاراکتر بود، برای من سخت بود که بتوانم در هر لحظه از فیلم راکورد کاراکترها را حفظ کنم، در ابتدا نقش ساره را داشتم که به مجلس ختم خودش می رود، بعد از آن کاراکتر زیبا و بعد از آن نقشی شبیه کاراکتر رویا را بازی میکنم. 

وی درباره همکاری با صابر ابر و طناز طباطبایی اضافه کرد: به نظر من طناز طباطبایی بازیگر درجه یک و درخشانی است. در مورد گروه بازیگران بگویم که یک همکاری گروهی بی نظیر رخ داد، ما ساعتها درباره ویژگی کاراکترها با هم حرف می زدیم و همه به هم کمک می کردیم تا بهترین اتفاق در راستای درام رخ دهد. به نظر من موفقیت یک پروژه کاملا مستلزم کار گروهی است. 

کرم رودی در همین رابطه ادامه داد: صابر ابر پیشتر در یک موسسه آموزشی استاد بازیگری من بوده و من بسیار از وی یاد گرفته ام اما به واقع در فیلم هم همچنان من به یاد گرفتن از وی ادامه می دادم. 

این بازیگر جوان سینما درباره احتمال استقبال مخاطبان در اکران عمومی از فیلم «بی رویا» افزود: به نظر من مخاطبان از این فیلم استقبال خواهند کرد، زیرا «بی رویا» ژانر جدیدی را به مخاطبان سینما پیشنهاد می کند، البته این ژانر در سینمای ایران کمتر رخ داده و از سویی خودش هم تلفیق چندین ژانر است که این می تواند برای مخاطب جالب توجه باشد. فکر می‌کنم مخاطب می‌تواند با این فیلم ارتباط برقرار کند و تا اینجا هم از مخاطبان بازخوردهای بسیار خوبی را دریافت کرده ایم. 

کرم رودی درباره علاقه خود به کارگردانی سینما خاطرنشان کرد: من تاکنون بیشتر در عرصه بازیگری تجربه کرده ام اما دوست دارم تا در فیلمسازی کسب تجربه کنم، تاکنون دو فیلم کوتاه ساخته ام و بیشتر به فکر تلاش و تجربه در این بخش هستم. من فعلا در حال کشف سینما هستم. فعلا باید برای کارگردانی همه چیز را به زمان بسپارم و به آهستگی و درست پیش بروم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: اخبار سینما سینمای ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما سینمای ایران بعد از آن نظر من کرم رودی بی رویا برای من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «اسب قاتلین» از ۱۹ فروردین تا ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۹ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است. فرزاد پریدار، این روز‌ها در نمایش «اسب قاتلین» نقش کشیش یا مانوس را بازی می‌کند.

پریدار درباره تجربه حضورش در «اسب قاتلین» به خبرنگار آنا گفت: در نسخه اصلی نمایشنامه؛ کشیشی به نام مانوس به واسطه طمع، خودش را به شیطان می‌فروشد. ولی در اجرای ما به صلاحدید کارگردان، مانوس در واقع فردی کلاهبردار است که خود را به جای کشیش جا زده است و این کار من را به عنوان بازیگر دچار چالش می‌کند، چون درواقع باید دو نقش بازی کنم، ولی وجه تمایر نقش من نسبت به بقیه نقش‌ها این است که یک تیپ را بازی می‌کنم و از آن‌جایی که من ذاتاً بازیگر تیپیکال هستم این نقش برایم جذاب است.

او ادامه داد: تماشاگر در نمایش «اسب قاتلین» با اعجاز نور، صدا و قاب‌های زیبایی روبرو می‌شود. وجه تمایز نمایش «اسب قاتلین» نسبت به نمایش‌های دیگر تغییر صحنه است، صحنه‌ها خیلی سریع و در تاریکی مطلق از این رو به آن رو می‌شوند و واقعا چیزی شبیه شعبده بازی اتفاق می‌افتد.

پریداربه اهمیت نوردر این نمایش اشاره کرد و گفت: محمد هاشم زاده کارگردانی است که کار با نور را خیلی خوب می‌فهمد و در این نمایش هم به بهترین شکل از نوراستفاده کرده و در واقع نور جزئی از بازی و بازیگر‌های اصلی این نمایش است.


او با اشاره به این‌که نمایش «اسب قاتلین» روایت خطی ندارد توضیح داد: همین موضوع باعث می‌شود تماشاگر وقتی به خانه می‌رود هم ذهنش درگیر این نمایش می‌ماند، پازل‌ها را کنار هم می‌چیند و از کشف‌های جدیدش لذت میبرد. این به چالش کشیدن فکر تماشاگر به نظر من بسیار جالب است و خیلی از مخاطبان به ما گفتند یا برایمان نوشته‌اند که این نمایش را باید چند بار دید.

این هنرمند شیرازی اجرا در تهران را برای کسانی که از استان‌ها و شهرستان‌های دیگر می‌آیند رویدادی بزرگ ارزیابی کرد و افزود: به هر حال تهران پایتخت است و هنرمندان بهتر دیده می‌شوند. مخاطبینی که در پایتخت تئاتر می‌بینند حرفه‌ای‌تر هستند، چون تئاتر‌های مختلف ازشهر‌های ایران و حتی خارج از کشور دیده اند و برای بازیگر اجرا در مقابل مخاطبی که تئاتر را می‌شناسد خیلی ارزشمند است و باعث می‌شود که بیشتر تلاش کند و در نتیجه اجرای با کیفیت تری ارائه کند.

پریدار افزود: ما هیچ سلبریتی نداریم، ولی نمایش اسب قاتلین در چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر بیشتر جوایز را کسب کرد. متاسفانه بعضی اوقات، فقط حضور سلبریتی برای مخاطبین اهمیت دارد و خیلی‌ها به تماشای آثاری که چهره‌های شناخته شده ندارد نمی‌روند، درحالی که حضور یک بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون و تئاتر؛ به تنهایی تضمین خوب بودن آن اثر نیست و همچنین ممکن است تماشای نمایشی که هیچ چهره‌ای ندارد، تماشاگر را شگفت زده کند.

این بازیگر، حضور هنرمندان شهر‌های دیگر در تهران را در ارتقا سطح تئاتر کشور بسیار موثر دانست و گفت: در تهران سطح رقابت از سایر استان‌ها بالاتر است و وقتی هنرمندان شهر‌های دیگر برای اجرا به تهران می‌آیند سعی می‌کنند به بهترین خودشان تبدیل شوند و این انگیزه‌ای است که بازیگر، تلاش کند از لحاظ تجربه اجرا ومطالعه و سواد کاری؛ سطح خود را ارتقا بدهد و از مسئولین و دست‌اندرکاران حوزه نمایش درخواست می‌کنم از پتانسیل شهرستان‌ها بیشتر استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد
  • پاسخ جود به چالش وینی: گلزن اول رئال منم!‏
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • امیر جدیدی از «قهرمان» تا «منصور»
  • واکنش میرجلال‌الدین کزازی به فیلم «مست عشق»
  • حمله وینفرد شفر به علی خطیر؛ او اصلا استقلالی نیست!